Tisková konference v Paláci Pardubice


V pátek 22. listopadu proběhla v jedné z našich nemovitostí Palác Pardubice tisková konference, na které byla představena přítomným zástupcům médií nová vizuální identita a probíhající rebranding, které považujeme za klíčové kroky k dalšímu rozvoji centra.


„Nová vizuální identita je prvním krokem k tomu, aby mohl být Palác Pardubice vnímán Pardubáky i návštěvníky města jako prvotřídní, moderní a přátelský prostor pro setkávání, nákupy i kulturní zážitky,“ zdůrazňuje Richard Morávek, zakladatel developerské a investiční skupiny REDSTONE REAL ESTATE a spoluzakladatel fondu Max Realitní.

Palác Pardubice jako místo setkávání, prolínání, nákupů a kultury v srdci města. Taková je nosná myšlenka nového vizuálního stylu, nejnavštěvovanějšího obchodně-společenského centra v Pardubickém kraji. Základními grafickými prvky a symboly nového loga jsou proto linky a srdce, které mají ve vzájemném propojení vyjadřovat právě pospolitost.

O všechny naše nemovitosti se staráme na každodenní bázi. Snažíme se je posouvat o úroveň výš, a to po všech směrech. Palác Pardubice je toho jasným důkazem, už jste jej navštívili?